*Anseed*

Alla inlägg under februari 2013

Av Annika Andersson - 28 februari 2013 21:16

55kr att fixa håret själv i stället för att betala massa pengar vid frissan! Blev nöjd för en gångs skull!!

Nu skall ja gå ut med Edd och hoppas att de inte kommer någon konstig människa och flyger på mej. Mötte den där skumma killen idag. jääääädrans va ja cyklade på. Har nog aldrig cyklat så fort :).



Åååå Sen är de Geordie Shore på MTV kl 22:00. Sååå himla bra! Har inte missat ett enda program!!! Whataaaa fuuuuuuck. . haha

Av Annika Andersson - 28 februari 2013 19:07

Tvättar och dursch dax. Eddie är taggad! Eller inte. Han är ingen dursharhund. Men älskar att bada ute, de är ju märkligt tycker jag!!

Av Annika Andersson - 28 februari 2013 11:14

Neej. vad jag hatar att drömma. speciellt när det känns så himla verkligt med. Åååå suck!!

Av Annika Andersson - 28 februari 2013 03:07

Åååå så roligt. Kl är nu 02.55 och Eddie väckte mej och vill ut. Vaknade av att någon låg och flåste och drägglade.! Jag får ta och ringa farbror veterinären idag. Huuu så synd om han:(


Sen hade ja en sådan jäkla knäpp dröm när Edd väckte mej. Var lite skräckdrömm,Romantik och Drama på de. Det de var bara för att jag pratade med dej igår.. . Konstigt de kan bli ibland!! Hmmmm.

Nej nu får ja väl försöka somna om igen,fast jag är pigg som tusan! Suuuuck.

Av Annika Andersson - 27 februari 2013 21:35

Ååååååå vad jag är trött.
Allt bara går imot mej hela tiden:( Trött på allt.






Nu börjar snart Mia på Grötö. Hon har ju en Varghund, otroligt fin. Sen gillar jag färgen på den!

Ååå kom och tänka på när jag var ute och gick med Edd i skogen idag så mötte jag en tjej med en valp. Det var en Cocker spaniel valp. Det var det sötaste jag har sett på länge. Sen hade den ett lite täcke på sig med. Heeeelt otroligt söt!





Bärhjälp det tackar vi för!!

Edd

Av Annika Andersson - 25 februari 2013 19:51

Fotomodellen Edd.

Av Annika Andersson - 25 februari 2013 12:18

Sådärja. Då blev de lite Shopping! Kunde inte bestämma mej för vilka par Jeans jag ville ha, så ja köpte tre par :/. Sen en blus!



Måste ju berätta lite om helgens bravader. Det började med att vi satt här hemma vid mej. jag bjöd på mat och tårta. Sen så gick gick vi ner på Ga Masters och satt där tills kl vlev 01.00 . SEN så gick vi utanför munken en sväng. dl var ju kl 01:30 så ingen av oss ville ju betala fullt för att komma in. Men vi smörjade oss in till slut! Perfekt lagom tid att vara där. Sen så begav vi oss upp på mcdonalds. Näääää uuuh. Blev Max såklart.


Sen får man ju alltid reda på en massa saker med när man är ute. Det är inte klokt vad folk pratar. Jag blir lika paff varje gång. Men som sagt nötter finns de, och då menar jag inte hasselnöt! Jag med KOKOSNÖT!!!!!
Nej tack gode gud vad är Världen påväg. Här svarar man på en fråga som den personen vill ha ett svar på. Sen får man skit pga av de. Nej nästa gång skall jag gå ut och va tyst!!!!








Sen måste man ju tacka för alla fina presenter med!!! TACK TACK!!

Av Annika Andersson - 24 februari 2013 21:33

Muuuumsar LCHF Glass med Adam å Emelie :p

Ovido - Quiz & Flashcards