*Anseed*

Alla inlägg under augusti 2013

Av Annika Andersson - 31 augusti 2013 20:13












       

Weeee den 4 Oktober beger vi oss av till värmen. 5 stjärnigt och all inclusive.  Som jag längtar ;) Sola, bada,Sola,bada . Underbart <3





Av Annika Andersson - 16 augusti 2013 21:54

Sista kvällen för denna vecka. Nu en veckas semester. Skall bli så skönt. Ja sebbe och Eddgar tar båten i morgon och lämnar denna ö för ett tag.


Väldigt lungt på växeln. Hoppas de ringer på snart!! Kollar lite doobidoo så länge :)

Av Annika Andersson - 16 augusti 2013 09:08

Frukost;)

Av Annika Andersson - 13 augusti 2013 21:47

Underbara Othem! Så är de bara!

Jag ,Marlene , Tomas å Lilly sov kvar i othem igår. Super mysigt.

Fick en idé här om dagen att göra en stege som jag skall ha i sovrummet. Vad gör man inte då. Man gör som Ernst! ut i de fria och leta pinnar.

Så nu har jag och Marlene gjort var sig en stege. . Dock blev min kvar i othem fick inte in den i bilen så hoppas mor min tar med den på Torsdag :) Skall bli så spännande å se hur de ser ut :)


Sen blev Eddgar kvar vid mor så jag blev lite hundfri. Var länge sen nu:). Ni som känner han." Så ja, han är precis som en tre åring" Puuuh han tar på krafterna;) men som sagt brukar tänka på de ibland. Vad skulle ja ha gjort utan han. Han är ju bara så underbara. Vårar allt<3

Nej kolla en film , sen blir de jobb i morgon. 13.00-19.00 Sen på lördag blir de Nybro. Skall bli sååååååååååå underbart. Jag och Sebastian å Eddie skall bo mitt ute i skogen på landet. Underbart!! Skall lägga ut massor med kort så ni alla får se :). Helt underbart ställe!


Nej natt natt!


Sen kom jag hem idag från jobbet så stod dessa på bordet. Han är ju bara för underbar min sambo. De är kärlek de!!!

Av Annika Andersson - 8 augusti 2013 08:58

Bläää för detta hus:(

Av Annika Andersson - 7 augusti 2013 20:58

Haft en ledig dag! Plockat å fixat i hemmet. Sen blev se en sväng på stan och shoppa lite. Blev en lyckta på garaget. Sedan en skärm så vi inte har sådan insyn. Super nöjd. Sen gjorde jag och syster Marlene en foto vägg. Super nöjd!!! Tack Marlene för hjälpen. Nu skall jag bara skriva ut en massa kort.


Vi har även sålt tv bäcken och tv bordet. Heter de så? Tv bord? Står helt still :) jaja, men som sagt . Nu måste vi ha en ny tvbänk. Tvbord. Har en idé som jag skall slutföra om tv bord. Skall ha sj pallar sedan hjul på de. Sen en kalkstens skiva på de. Kommer bli såååååååå snygg :) . Nej nu skall ja lägga mej på soffan för i morgon är de jobb igen och hälsa på farbror doktorn. Puuuuh gillar inte doktorer :(



Tjing.

Av Annika Andersson - 7 augusti 2013 02:21

Bläää för att gå själv mitt i natten ,

Av Annika Andersson - 6 augusti 2013 20:04

Nej nu är de allsång. Tur de finns dator. Går ju inte att missa :)

Ovido - Quiz & Flashcards