*Anseed*

Alla inlägg under januari 2014

<3

Av Annika Andersson - 31 januari 2014 08:56

God morgon världen. Vilken underbar daaaaag ;)

Snart mot veterinären och besikta denna lilla man!! Hoppas de kommer går bra och att han år fullt frisk. Huu började gråta igårkväll. Kan inte sluta tänka på när eddie kommer försvinna från oss. Hur kommer jag överleva detta. De finns ju ingen som är så underbar som han, Han har verkligen hjälpt mej med massor. Huu om jag bara kunde stanna tiden på en hunds ålder så hade jag verkligen gjort de!

Får hålla tummarna att eddie skall bli lika gammal som sin mor! Tror Ana (eddiesmamma) är över 10 och hoppas eddie förblir se med <3



Av Annika Andersson - 30 januari 2014 20:13

Tjoho. Tagit denna dag ledig och sagt farväl till underbara Othem. Nu ligger jag i sängen och inväntar Revenge. Såå jäkla bra serie. Skall bli så jäkla kul och se hur den kommer sluta. Just när hon berätta för alla vem hon innerligen är ;)

I morgon jobbar jag natt, sen kommer underbara bastian hem till oss. Som vi har längtat??. Sen har jag ju ett helt berg att rensa efter ha tagit hem grejer från mammas förråd i Othem. Puuuh finns att göra kan man säga...

:(

Av Annika Andersson - 28 januari 2014 15:48



  Att vara Sambo med en lasbilschaför är inte lätt, den kan jag lova. Kom hem nu, Saknar ihjäl mej   





        




 


     


   

Av Annika Andersson - 25 januari 2014 22:32

Så otroligt Typiskt mej och Sebbe.  Vi Skulle åka till Em och hämta nya köksbordet idag, Som då slutade med att vi inte fick in det i bilen. ( och sebbe, du hade rätt om att den inte fick plats,haha )  Så den får vi hämta nästa lördag. Men iallafall. Vad gör vi inte då! JOOOOOOO vi köper en soffan, inte vilken soffa som hellst, utan EMS dyraste med.. Vi går in på Em och dom har Rea på nästan alla soffor förutom den som vi fastnade för. Det är En brun mockasoffa i Country stuk, som man kan fälla ut så man får liggdel, hur skön som hellst.!!

Nej nog om detta. Nu skall jag fortsätta jobba så jag får komma hem till min underbara familj <3




  Kärlek  


 



 


     

      


 

 

Av Annika Andersson - 24 januari 2014 21:43

 


Då blev de detta köksbord. Em levererar! 

Sen är det ju inte fel att de är vitt heller. För det Älskar Annika;)



Hepp Hepp!!!


<3Bastian<3


Av Annika Andersson - 19 januari 2014 20:28

   


Handla!!!

Av Annika Andersson - 17 januari 2014 12:56

Jahhooo, sitter nu på jobbet och väntar på att kl skall bli 16:30 så jag får gå hem och mysa med mina fina!!


Sockerberondet börjar bli mkt bättre. Sover som en stock på nätterna och hoppas de kommer hålla i sig. Dock så måste jag ta tag i vad man äter med. Tänkte eftersom jag har sådant problem så tog jag en sak i taget, sockret måste bort först. * Har väl bara gått 1 och en halv vecka, men tycker de är duktigt av mej ändån! 


Tänkte när sockersuget börjar försvinna mer och mer så tänkte jag börja med kosten. Känner ju med en gång. Tar man en macka på morgonen så sväller ju magen upp med en gång.. Mjöl är verkligen ingen höjdare för kroppen. . 

Sen måste jag ju inskaffa mej ett gymkort med, men satan i gatan vad det är dyrt! helt galet!


Måste ju bara säga att jag är Gryyymt stolt över denna Emelie Nygren som verkligen kör al in! duktig kicka!!

Sen såklart Rina och Emma med =) Hejja Hejja!



Sen vill jag Gratta min Underbara Kusin Caroline Larsson som idag fyller år =) HIPP HIPP, HURRAAA HURRA HURRAA HURAAAAA!!


Tjiiiiing 

Av Annika Andersson - 10 januari 2014 22:01


              Jahaja, sitter på jobbet och väntar på att det skall ringa lite. Men icke, det verkar bli väldigt lungt ikväll! Men som sagt, ringer det inte, då betyder det att Annika Andersson kan smita hem och sova ;)   




Proooosssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiit.  Åååååå Där såg jag inte skärmen längre. haha, jäkla drag i mina nysningar.




Hepp hepp




Ovido - Quiz & Flashcards