*Anseed*

Alla inlägg under oktober 2013

Av Annika Andersson - 21 oktober 2013 12:33

 



 




Sakta men säkert så börjar det lägga sig. Dock percingen i naveln tar ju tid :/. . Är nu drykt en vecka sen man var i Turkiet och hade det varmt och skönt. Underbart! Tänk att Sebbe skrev mitt namn på armen. Kan ännu inte fatta det,han är ju bara så underbar :P. .





Sitter nu på Jobbet och har beställt mat från London till Eddie som tar cr en vecka innan det kommer. 


Idag är det då Måndag som ni alla vet, och Swiiiich så är det helg igen och då är det Oktoberfesten med nära och kära, som jag längtar!!!

Kl 13:00 är det Chairdance med lite brudar. Sedan hoppas jag på att vi åker hem till Nancy. SEN mot Oktoberfesten för mat och galaj. Skall bli sååå kul!!!!


Nej nu skall jag fortsätta här på jobbet.


Tjiiiiing


Av Annika Andersson - 19 oktober 2013 00:20

  Huuu vilken vecka det har varit känner jag. 


Sovit dåligt, drömt massa konstiga saker och gråter typ jämt. Ja de är frågan vad det kan vara för fel på mej!!!




Har börjat lyssnat på dessa två underbara människor. Hannah & Amanda. Bara älskar Amandas skratt, hon har sådant charmit skratt.


Dom har ju även matprogram som man kan se på datorn. Kollat på dom hela sommaren, har nog inte skrattat så mkt på länge!! 


Nej nu tycker jag att kl kan bli 03:00 så jag och Eddgar kan så åka hem och sova i sängen. Är så gryyymt trött. Speciellt på denna lokal. Kallt och har inga gardiner så känns som att folk stirrar in på en. ELLER jo föresen. Dom har hängt upp en sopsäck som gardin. Ja som sagt, Då går inte så bra för bolaget!!!! 



/ Annika


   



   Tänk om jag kunde väga som jag gjorde där. Då hade annika varit glad =) . . Så kul när man blir sambo tjock och äter upp sig! :( NOOOOOOT!

Av Annika Andersson - 2 oktober 2013 15:26


Ja då var det redan onsdag och snart fredag morgon!


Vid denna tiden på Fredag kommer vi sitta med en god drink i handen framför stranden! Sååå Jag längtar*!



Idag är det jobb som står på schemat. . Skulle bestämma mej idag om ja ville fortsätta jobba heltid med dessa tider som jag fick. .


Sitta på en Kontorstol i över 12 timmar utan att ens få ha rast är ingen höjdare tycker jag. Bara sitta på stolen och kolla rätt in i Datorn. Nej de vill jag inte. Så får bli att jag går ner till halvtid, sen åka lite lastbil och söka nytt jobb i stället =) . . . . .



Tjiiiing

Ovido - Quiz & Flashcards