*Anseed*

Alla inlägg under mars 2014

Av Annika Andersson - 25 mars 2014 15:47

Taddaaaa började denna dag med att sätta kl på 06.30 Springa en sväng, och sedan mys i soffan med god frulle och sen mot jobbet.
Sen har jag även bjudit alla chafförer på våfflor, eftersom de är VÅFFELDAGEN, och dom blev så glada så. Sen även pyntat med lite påsk :) skall börjas i tid :p

Kunde ju inte stå imot dessa glas, som ja är så nöjd med. Satt som en smäck i skåpet :)


Back too woooork woooork

Av Annika Andersson - 18 mars 2014 22:16

Härligt. En springtur i morse. Sen gym efter jobbet. Annika är på gång!!

Av Annika Andersson - 12 mars 2014 19:45

Sååå nöjd med denna soffan. Jäklar va skön den är!! Ångrar verkligen inte detta köp. Blev ju så mkt varmare med i rummet :) undaaaabaaart..

Har även myst med underbara ..... Idag. Syster sonen . Sååå fin han är!! Man blir ju bra sugen :))) sebbbeeeee!!

Av Annika Andersson - 10 mars 2014 14:42

Våga ha färg i vår! Jag har då lyssnat på henne och köpt dessa underbara färglada löparskor. Sen hoppade till ett par Nike Gymskor med. Nu jäklar skall de tränas!!!    

Av Annika Andersson - 4 mars 2014 09:10

Är man sjuk får man Kolla Oscars galan 2014 hela dagen. Underbart. Ellen är ju bäst.

:)

Av Annika Andersson - 3 mars 2014 23:03

Endel hatar de, och Endel älskar de.

Och jag älskar de. Eddie och jag somnar rygg imot rygg nästan varje natt. Min allra, allra bästa vän!! <3 ni som har djur förstår nog vilken kraft man har till dessa små (stora) liv. Helt otroligt!! <3


Nu säger vi god natt och jag skall försöka sova inatt. Dunder förkyld som ja är. Nyser så fönsterrutorna går sönder. Jäääääkla drag. . Bläääää

Natt natt

Av Annika Andersson - 2 mars 2014 18:58

Lite extra pengar såhär en söndag slår aldrig fel.

Snart slutar jag för kvällen. Då skall jag skynda mej hem till en trött Eddie, som har lekat hela dagen med babbo. (Tack Emelie) .....


Hepa hepa. Sen får jag ju inte glömma att jag köpte ett årskort på formvisborg idag. Dyrt som satan. Men de är se värt. Hoppas ja ;) Tänkte att nu får de vara nog med allt, Att ligga på latsidan. Kommer ju inte i mina kläder längre. Inte alls roligt. Så nu är se skärpning!!

Så i morgon skall jag försöka ta mej ett pass. Gymmet ligger ju dörren precis jämte jobbet. Så klaga på att de är långt bort går icke ;)


Saknar Sebbe gör jag med!! Blääää så tråkigt de är när han åker! :(

Älskar,älskar och åter älskar dessa två!!!

Avslutar med detta underbara kort!!

Ovido - Quiz & Flashcards